مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 06:302021-11-08اقتصادي

کارگاه آشنایی با مفاهیم کاربردی در کسب و کار  در اردبیل برگزار شد


به همت مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاددانشگاهی استان اردبیل، کارگاه آموزشی «آشنایی با مفاهیم کاربردی در کسب و کار»، از مجموعه برنامه های شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل به همت مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاددانشگاهی استان اردبیل، کارگاه آموزشی آشنایی با مفاهیم کاربردی در کسب و کار ، از مجموعه برنامه های شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان برگزار شد.

در این کارگاه که 17 آبان به صورت مجازی اجرا شد، مدرس دوره های کارآفرینی و خلاقیت با ارائه ویژگی های عمومی کسب و کار گفت: کسب و کارها، موتور پیشران رشد اقتصاد جهانی هستند و بسیاری از تغییرات و تحولات دنیای پیرامون ما، به دلیل فعالیت های آنها است.

دکتر هوشنگ شریفی نمین اظهار داشت: هرچند کارآفرینان و افرادی که تصمیم دارند در صنایع مختلف مشغول به کار شوند، نیاز جدی به کسب دانش درباره کسب و کار دارند، اما کسب دانش در این زمینه برای اکثر مردم نیز یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه فارغ از اینکه فرد در چه حوزه ای مشغول به فعالیت باشد، کسب دانش در مورد مفاهیم کلاسیک کسب و کار نظیر محاسبات مالی، ساختار سازمانی، مدیریت منابع قابل استفاده است، ادامه داد: با گسترش سرعت تغییرات و نوآوری ها، متخصصین و محققین حوزه کسب و کار، توصیه دارند همه با نگاهی کارآفرینانه، به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آشنایی با مفاهیم کاربردی در کسب و کار  در اردبیل برگزار شد

کارگاه آشنایی با مفاهیم کاربردی در کسب و کار  در اردبیل برگزار شد